ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ  ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ!

Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

Εχω ήδη πληρώσει - Δεν έχω - Δεν χρωστάω

Ποινικοποίηση και κατασυκοφάντηση
Η κυβέρνηση μετέτρεψε σε πταίσμα την άρνηση πληρωμής εισιτηρίου και σε παράβαση του ΚΟΚ την άρνηση πληρωμής διοδίων, σε μια προσπάθεια να ποινικοποιήσει, να τρομοκρατήσει και να κάμψει το κίνημα «δεν πληρώνω». Επιπλέον η κυβέρνηση ετοιμάζει νέο σώμα ελεγκτών με την συμμετοχή σε αυτό και αστυνομικών (δημοτικών και κανονικών). Παράλληλα ξεκίνησε μια προσπάθεια κατασυκοφάντησης του κινήματος. «Είστε τζαμπατζήδες» λέει Ρέππας, «το κίνημα είναι ανεύθυνο» λένε τα διάφορα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ.



Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση φοβάται


Τον φόβο της κυβέρνησης επιβεβαιώνει και το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Ρόιτερς. Σε δημοσίευμά του χαρακτήρισε το κίνημα «δεν πληρώνω» σαν τον μεγαλύτερο κίνδυνο που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση καθώς «ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αρνούνται να πληρώσουν σε αυτοκινητόδρομους, δημόσιες μεταφορές και τέλη για την κρατική τηλεόραση». Ανάλογα δημοσιεύματα είχαμε σε μερικές από τις πιο «σοβαρές» εφημερίδες του διεθνούς κατεστημένου, όπως τη Φαϊνάνσιαλ Τάιμς. Δεν είναι τυχαίο ότι το 56% των Ελλήνων εγκρίνει ενέργειες άρνησης πληρωμής (δημοσκόπηση της MRB 25/02 για την REAL NEWS). Η κυβέρνηση ξέρει πως το κίνημα θα μαζικοποιείται όσο η ίδια θα συνεχίσει να χτυπά το βιοτικό μας επίπεδο. Ξέρει ακόμη ότι αντίστοιχα κινήματα σε άλλες χώρες, στο παρελθόν, έχουν πετύχει τεράστιες νίκες. Πιο σημαντικό παράδειγμα είναι η παραίτηση της Θάτσερ στις αρχές της δεκαετίας του 90 όταν 18εκ. (!) Βρετανοί αρνήθηκαν να πληρώσουν τον κεφαλικό φόρο (Poll Tax).


Ποιος ευθύνεται για τα ελλείμματα των συγκοινωνιών ;
Μας λένε πως ο ΟΑΣΑ έχει ελλείμματα και για αυτό έπρεπε να γίνει πιο ακριβό το εισιτήριο (στα πλαίσια ενός νόμου που χτυπά συνολικά τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες). Ας δούμε ποιος ευθύνεται πραγματικά για τα ελλείμματα στον ΟΑΣΑ.
Οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής υποτίθεται ότι επιδοτούνταν από το κράτος σε ποσοστό 70%. Τα χρήματα για την επιδότηση αυτή προέρχονταν από την φορολογία μας. Μόνο που τα τελευταία 12 χρόνια τα χρήματα αυτά δεν έφταναν ποτέ στις αστικές συγκοινωνίες - για την ακρίβεια έφτανε μόνο ένα μικρό ποσοστό. Το κράτος έφθασε να χρωστά 2,7δις ευρώ στον ΟΑΣΑ!





Έτσι, οι αστικές συγκοινωνίες για να καλύψουν το κόστος (μισθοδοσίες, βενζίνη, συντήρηση κοκ) υποχρεώνονταν από την κυβέρνηση να δανείζονται από τις τράπεζες με ληστρικά επιτόκια… και να συσσωρεύουν χρέη – κάθε χρόνο πληρώνουν γύρω στα 100 εκατομμύρια ευρώ σε τοκοχρεολύσια.


Τελικά ποιοι είναι οι «τζαμπατζήδες» ;
Τζαμπατζήδες και κλέφτες είναι οι τραπεζίτες, οι μεγαλοεργολάβοι και το μεγάλο κεφάλαιο. Αυτούς υπηρετούν οι κυβερνήσεις. Ο τρόπος με τον οποίο δημιουργήθηκαν τα χρέη και τα ελλείμματα είναι γνωστός :
Συνεχής μείωση της φορολόγησης των κερδών του κεφαλαίου (από 45% πριν κάποια χρόνια έχει κατρακυλήσει στο 20%)
Επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές και «αναπτυξιακά κίνητρα» στις μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις και το κεφάλαιο – περίπου το 50% της φορολογίας επί των κερδών τους «επιστρέφεται» μ’ αυτό τον τρόπο, μειώνοντας έτσι την πραγματική φορολογία στα κέρδη στο 10 – 12%!
Μίζες, διαφθορά, υπερκοστολογήσεις (χρηματιστήριο, δομημένα ομόλογα, Βατοπέδια, Ζίμενς, υποβρύχια, Ολυμπιακοί, μεγάλα έργα, νοσοκομεία κοκ)
Και σαν να μην φτάνουν όλα τα πιο πάνω, η κυβέρνηση προσφέρει πάνω από 100 δις ευρώ στους Έλληνες τραπεζίτες, για να διασωθούν από την διεθνή οικονομική κρίση και την κρίση που προκαλούν τα μέτρα της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΤΝ! Αυτά τα λεφτά, καλούμαστε να πληρώσουμε εμείς με πολιτικές μαζικής φτωχοποίησης και «εξόντωσης» των εργαζομένων.
Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι αυτοί οι κύριοι που μας ζητάνε θυσίες έχουν καταθέσεις στην Ελβετία που φτάνουν τα 600δις ευρώ! Αυτοί ευθύνονται για την κρίση! Αυτοί να πληρώσουν!


Ο δημόσιος χαρακτήρας και ο κοινωνικός ρόλος των συγκοινωνιών
Οι συγκοινωνίες ανήκουν στο λαό και όχι στο κεφάλαιο το ιδιωτικό», αυτό φωνάζουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ στις κινητοποιήσεις τους. Και έχουν δίκιο. Ο ρόλος των συγκοινωνιών είναι η ασφαλής, γρήγορη και φτηνή μετακίνηση που σέβεται τους επιβάτες και προστατεύει το περιβάλλον.


Ένα Μέσο Μαζικής Μεταφοράς με 60 επιβάτες απομακρύνει από την κυκλοφορία μέχρι και 50 ΙΧ, χρειάζεται 16 φορές λιγότερο χώρο για να κινηθεί, χρειάζεται 12 φορές λιγότερο χώρο στάθμευσης, ενώ εκπέμπει 35 φορές λιγότερους ρύπους στην ατμόσφαιρα από όσο τα αντίστοιχα ΙΧ. Και μόνο το οικονομικό κόστος λόγω των επιπτώσεων της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην υγεία μας (εκτιμάται κάθε χρόνο περίπου στα 3 δις ευρώ) θα ήταν αρκετό για να δικαιολογήσει πολιτικές ενίσχυσης των ΜΜΜ.


Αντίθετα η κυβέρνηση μειώνει την κρατική επιχορήγηση στο 40% και επιτίθεται :
  • στους εργαζόμενους στα ΜΜΜ με μειώσεις μισθών, ελαστικές σχέσεις εργασίας και μετατάξεις,
  • στους επιβάτες με κατάργηση γραμμών, αραίωση δρομολογίων, αύξηση κατά 40% στα εισιτήρια.
Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με δημόσιες συγκοινωνίες, που επιδοτούνται από το κράτος και υπηρετούν την κοινωνία – που σημαίνει να η διαχείριση και ο έλεγχος των αστικών συγκοινωνιών να βρίσκεται στα χέρια των εργαζομένων και της κοινωνίας.. Η ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών (που προωθείται με τον πρόσφατο νόμο) οδηγεί σε ακόμα πιο ακριβά εισιτήρια, κατάργηση «ασύμφορων» γραμμών, αραίωση των δρομολογίων και χτύπημα των μισθών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων.


Τι μπορείς να κάνεις
Το κίνημα «δεν πληρώνω» έχει πολύ δρόμο μπροστά του. Για να σπάσει την προσπάθεια τρομοκράτησης πρέπει να γίνει πιο μαζικό. Τι μπορεί να κάνει η κυβέρνηση όταν χιλιάδες ή εκατομμύρια αρνούνται να πληρώσουν; Θα τους πάει στα δικαστήρια; Και αν αρνηθούν να συμμορφωθούν με τις αποφάσεις τι θα κάνει; Θα τους βάλει φυλακή; Όχι δεν γίνεται να φυλακίσεις ένα ολόκληρο κίνημα! Για αυτό σας καλούμε να πάρετε μέρος στη δράση και τις συνελεύσεις της επιτροπής «Δεν Πληρώνω» στη Νέα Σμύρνη. Ελάτε σε επαφή μαζί μας για κάθε δυνατή βοήθεια.


Πως αντιμετωπίζουμε τον ελεγκτή
  • Αν δεν θέλω να δώσω τα στοιχεία μου στους ελεγκτές, είναι νόμιμο δικαίωμα μου και δεν διαπράττω κανένα ποινικό αδίκημα. Οι ελεγκτές δεν έχουν δικαίωμα να με συλλάβουν.
  • Αν μου ζητήσει τα στοιχεία μου οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), τα δίνω για να μην έχει δικαίωμα να με κρατήσει.
  • Δεν είμαι υποχρεωμένος να περιμένω την άφιξη της αστυνομίας.
  • Ζητάω από τον οδηγό ν’ ανοίξει την πόρτα στην επόμενη στάση κι από τους ελεγκτές να με αφήσουν να κατέβω και τους δηλώνω ρητά, ότι δεν θέλω να παραμείνω στο λεωφορείο.
  • Δεν πηγαίνω σε καμία περίπτωση, με την θέλησή μου, στο αστυνομικό τμήμα, μαζί με τους ελεγκτές, ούτε δέχομαι να με οδηγήσουν με το λεωφορείο, εκεί που θέλουν αυτοί.
  • Αν μου κλείσουν την πόρτα και μου περιορίσουν την έξοδο, καλώ αμέσως το 100, καταγγέλλοντας, ότι κρατούμαι παράνομα, χωρίς την θέληση μου και ζητάω την άμεση επέμβασή της αστυνομίας, γιατί διαπράττεται αυτόφωτο αδίκημα σε βάρος μου.
  • Ζητώ ονόματα και τηλέφωνα συνεπιβατών μου, για να έχω μάρτυρες.
  • Όταν έρθουν οι αστυνομικοί, απαιτώ να συλλάβουν αμέσως, τους ελεγκτές ή και τον οδηγό, γιατί με κράτησαν παράνομα και χωρίς την θέληση μου και ζητώ να κρατήσουν τα στοιχεία όλων των μαρτύρων συνεπιβατών μου.
  • Αν οι αστυνομικοί δεν ενεργούν τα νόμιμα, τους υπενθυμίζω ότι διαπράττουν παράβαση καθήκοντος, γι’ αυτό ζητάω τα στοιχεία τους, προκειμένου να τους αναφέρω.


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

25Mgr - ΣΥΝΤΑΓΜΑ

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP